Bapa hempas anak ke lantai hanya kerana anak minta air

Seorang bapa tergamak mengh3mpas anaknya ke lantai hanya kerana kanak-kanak perempuan itu meminta air darinya ketika sedang makan malam.

Dalam kejadian di Kampung Kroh Hilir, di Padang Rengas, pada pukul 8.20 malam kelmarin, m4ngsa yang berusia 7 tahun mengalami lukaa di dahi sebelah kiri selain be3ngkak di bahagian kepala selepas terkena bucu meja makan.

Menurut Pemangku Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar Deputi Superintendan Zahiri Hassan berkata, kejadian disedari isteri svspek berusia 40 tahun yang ketika kejadian sedang menguruskan jadual persekolahan anak-anaknya yang lain selepas terdengar suaminya mem4rahi manngsa sebelum disusuli j3eritan dan tangisan.

“Svspek mend4kwa magsa sudah mengetvuk kepalanya terlebih dahulu sewaktu dia sedang menikmati makan malam lalu membuatkannya m4rah. Siasatan awal mendapati svspek mengangkat lalu menghempas m4ngsa ke lantai sebanyak sekali.

“Sejurus kejadian svspek berusia 37 tahun itu melarikan diri namun berjaya dibe3rkas di rumahnya 12 tengah hari semalam. Svspek baru sahaja dibebaskan dari p3enjara dua minggu yang lalu,” katanya ketika dihubungi hari ini.

“Pemeriksaan mendapati susupek yang juga seorang penganggur mempunyai lima rekod membabitkan kes d4dah selain dua rekod jen4ayah,” katanya.

Beliau berkata, ibu m4ngsa membawa kanak-kanak m4lang itu ke klinik sejurus kejadian namun dinasihatkan untuk mendapat rawatan lanjut di H0spital Kuala Kangsar.

 

 

 

Sumber:HM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*