Noor Nabila percaya Sharnaaz Ahmad tak bersalah k3s pvkul – “Dia bukan orang macam itu”

SUSULAN kes pukul di sebuah kondominium, bekas isteri Sharnaaz Ahmad iaitu Noor Nabila percaya aktor itu tidak bersalah.

Menurut Nabila, dia juga sudah tahu perkara sebenar yang terjadi namun tidak dapat membuka mulut kerana perkara tersebut membabitkan pihak polis dan peguam.

“Mula-mula saya terkejut juga bila tahu berita itu, tapi saya terus bertanya pada Sharnaaz. Saya tahu apa yang jadi dan cerita sebenar saya.

SHARNAAZ4

Sharnaaz menangis jumpa anak selepas tiga hari direm4n.

“Apa yang diberitakan banyak yang telah ditokok tambah. Sebagai bapa kepada Jayden, saya sokong dia dan tetap berada di belakang… saya berpihak pada dia.

“Saya bagitahu dia untuk terus pandang ke hadapan dan menyatakan saya sentiasa akan menyokong dia,” kata Nabila kepada mStar.

Nabila berkata demikian semasa ditemui di majlis pelancaran koleksi tudung baharu Naelofar yang berlangsung di IOI City Mall, Putrajaya pada Rabu.

Selain itu, Nabila juga berkata, Sharnaaz seorang yang bertanggungjawab dan selama ini telah menjaga anak mereka, Jebat Jayden, dengan baik dan penuh kasih sayang.

“Sharnaaz bukan macam itu. Dia bertanggungjawab dan sayangkan anak. Selepas keluar rem4n, saya berada di Phuket sedang bercuti.

“Dia ada berjumpa dengan Jayden dan menghantar video kepada saya. Menitik air mata dia bila dapat jumpa Jayden selepas tiga hari,” ujarnya.

Pada Sabtu, media melaporkan mengenai seorang pelakon iaitu Sharnaaz direman selama tiga hari oleh polis di kondominium di Segambut, Kuala Lumpur menjadi tanda tanya netizen.

Sharnaaz direman selama tiga hari sehingga Isnin selepas didakwa menumbuk dan menendang seorang penghuni kondominium.

Untuk rekod, Sharnaaz mendirikan rumah tangga Nabila pada 31 Mac 2017 namun disahkan bercer4i pada 9 Julai 2020.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber:Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*