Bekas ‘tunang’ Alya Iman akhirnya bersuara

Sejak minggu lepas, dunia hiburan digemparkan dengan kisah pelakon baharu Alya Iman yang juga anak kepada seniman Allahy4rham Azmil Mustapha yang dikatakan menjalinkan hubungan suulit dengan ahli perniagaan berstatus suami orang dengan tujuan untuk mengiikis harta lelaki tersebut.

Bagaimanapun ahli perniagaan itu yang dikenali sebagai Mahathir Mohd hanya ‘mengunci mulut’ dan membiarkan sahaja netizen menye3rang laman s0sial miliknya.

Akhirnya, setelah beberapa hari mendiamkan diri akhirnya Mahathir tampil bersuara dan berharap orang ramai berhenti meninggalkan komen neegatif kepada dia dan isteri, dikenali dengan nama Penny Salman.

 

Menerusi posting bersama gambar anaknya, Mahathir mengakui kesilapan yang dilakukan dan mengucapkan terima kasih kepada netizen kerana mengambil berat tentang isu rumah tangganya.

Setelah dua hari saya membenarkan anda semua komen di ruangan yang disediakan, cukuplah segala nasihat, tomahan, fitnah dan kata-kata hina yang anda semua tuliskan.

“Saya bersyukur atas ke keprihatinan anda semua terhadap keluarga saya. Jadi cukuplah komen yang negatif di media sosial saya dan juga isteri. Hormatilah kami.

“Setiap manusia pernah lakukan kesilapan. Sekali lagi, terima kasih kepada semua netizen dan rakyat Malaysia yang prihatin,” tulis Mahathir menerusi Instagram.

Mahathir kemudian memilih untuk menutup ruang komen di setiap posting di laman Instagram setelah menerima pelbagai kritikan dan kecaaman.

Pada Jumaat lalu, isteri kepada Mahathir iaitu Penny Salman melalui Instagram mendakwa Alya merampas dan mengikis harta suaminya selama setahun.

 

 

Menerusi laporan mStar pada Sabtu, Alya tampil menjelaskan perkara itu dan mengakui dia dan lelaki tersebut sudah mengikat tali pertunangan namun memutuuskan hubungan tersebut pada Mac.

Alya juga berkata dia yakin Allah Maha Berkuasa dan berdoa agar kehidupan nya diberkati dan diredhai Allah.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber:mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*