Khairul Aming Bawa Pekerjanya Bercuti, “Patutlah Rezeki Luas Mencurah”

Seorang influencer dan usahawan yang sangat dikenali ramai menerusi video masakannya, Khairul Aming ini antara namanya yang sering menjadi perhatian ramai. Setiap langkah dalam memajukan perniagaannya juga turut menjadi idola ramai.

Malah baru-baru ini satu perkongsian vlog yang memaparkan Khairul Aming bawa pekerjanya berjalan di Genting Highlands telah mencuri perhatian ramai. Khairul Aming membawa dan belanja 50 pekerja Sambal Nyet ke destinasi pelancongan popular.

Khairul Aming
Khairul Aming

Dari berjalan ke atas bukit hinggalah ke Kuala Lumpur. Malah Khairul Aming turut belanja pekerjanya itu makan malam di sebuah hotel. Wow, satu perbuatan yang buat ramai di luar sana cemburu dapat bos seperti Khairul Aming ini!

Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan Khairul Aming bawa dan belanja pekerjanya berjalan ini:

@khairulamingCompany retreat untuk staff Sambal Nyet di Genting Highland selama 4H3M 🔥😁

♬ original sound – Khairulaming

Perkongsian yang dimuat naik menerusi akaun TikTok Khairul Aming ini meraih hampir sejuta tontonan dan 100 ribu likes. Di ruangan komen, rata-rata warganet memuji perbuatan Khairul Aming ini dan meninggalkan reaksi mereka itu seperti berikut:

“Staf ni aset tau. Harap makin semangat mereka bekerja dan sambal nyet terus berada di pasaran sekalipun aku tak pernah dapat nak beli”

Screenshot at Jun 22 07-53-29

“Ingatkan dia sorang ja tau tau 50 staff wei”

Screenshot at Jun 22 07-53-14

“Ramai gila retreat staff dia. No wonder rezeki luas mencurah”

Screenshot at Jun 22 07-52-47

“Dia paling relek lah. Xde drama2 nak buat content. Ade ke tunjuk total berapa habis..I will always support founder macam gini. Dia tak nak senang sorang2”

Screenshot at Jun 21 21-43-43

“Tak pelik bisnes dia meletup. Baik hati…Pemurah..Layan staff macam keluarga..Sampai harini tak dapat lagi rasa sambal nyet. Tekan2 sold”

Screenshot at Jun 21 21-43-19

 

Sumber: HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*