‘Abang B40’ Tular Kembali Lagi. Kali Ini Stesen TV Pula Jadi Mangsa

 

Sebelum ini rakaman yang memaparkan seorang lelaki ditemuramah untuk satu tinjaun telah tular di sosial media. Dalam perkongsian itu seorang wartawan bertanyakan mengenai apa kereta yang dipakai lelaki dari dalam kalangan B40. Bagaimanapun, jawapan lelaki ini sangat selamba dan undang tawa ramai.

Buat yang belum saksikan video tersebut boleh tonton dalam perkongsian rakaman ini di bawah:

@msastudio Golongan B40 Mampu Tukar Kereta Setiap Hari. #berita #beritatiktok #beritaterkini #beritaviral #malaysia #fyp #masukberanda #fypシ゚viral #fypdongggggggg #dramatiktok #lawak #lawakmalaysia #berjaya #tv3 #tv3malaysia ♬ Che La Luna – Louis Prima

Biarpun begitu dalam satu video lain, kelihatan abang B40 viral lagi dengan jawapan selambanya. Dalam satu perkongsian yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama msastudio ini kelihatan lelaki itu sedang ditanya soalan.

Namun begitu, lelaki ini pula bertanyakan soalan kepada wartawan terbabit. Korang saksikan sendiri rakaman abang jawapan selamba viral lagi ini:

@msastudio Abang B40 Masuk Astro Pula. #fypdong #fypgakni #kereta #tb3 #tv3malaysia #astroawani #astro #fypmalaysia #malaysia #b4fyp #b40 #fyp #fypシ #fypage #fypシ゚viral #fypdongggggggg #lawakmalaysia #berita #beritapenting ♬ original sound – cintaHati❤

Senang je, terus dia ‘bahan’ stesen TV berkenaan. Apa-apa pun perkongsian rakaman abang jawapan selamba viral lagi ini ini telah mengundang tawa ramai. Di ruangan komen rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenainya seperti berikut:

 

Sumbermsastudio

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*