Pak Cik Ambil Pesanan Guna Pensel Gergasi, Senang Tak Payah Asah Banyak Kali

 

Bila ke kedai makan, menjadi kebiasaan bila duduk dan didatangi pelayan untuk mengambil pesanan. Dikeluarkan pen dan kertas untuk diambil pesanan atau lebih canggih lagi hanya guna peranti sahaja.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan seorang pak cik di gerai makan ambil pesanan ini telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak, dalam rakaman itu nampaknya pak cik ini menggunakan pensel bersaiz gergasi untuk menulis pesanan pelanggannya.

Berikut adalah perkongsian rakaman dengan situasi luarbiasa ini yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun M_Shazmi:

Pautan Video

Memang betul-betul boleh gunalah pensil gergasi pak cik ini! Lain macam style pak cik ini dan berjaya menarik perhatian ramai dengan keunikannya itu.

Perkongsian rakaman dengan paparan pak cik guna pensel gergasi untuk ambil pesanan ini telah meraih jutaan tontonan dan 140 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian yang dimuat naik ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya seperti berikut:

 

 

 

SumberTikTok

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*