Hidayah s4man keluarga mertua hampir RM 1 juta!

Masih belum selesai!

Mengenai isu sa4man yang dikeluarkan adik iparnya, Ali Puteh, balu arwah Abam iaitu Nor Hidayah Mohd Ali, 28, memilih untuk tidak mengulas lanjut lagi.

Menurut Hidayah, dia percaya kebenaran pasti akan terb0ngkar suatu hari nanti.

“Buat masa sekarang ini, saya nak diamkan diri dulu. Nanti akan tahu juga perkara yang sebenar,” katanya ketika dihubungi.

Tambah Hidayah, apa sahaja yang dilakukannya hanya semata-mata untuk anak, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey: “Saya hanyalah ibu tunggal yang mencari rezeki dengan titik peluh sendiri menjual cempedak goreng untuk menyara anak,” ujarnya lagi.

Hidayah dan Abam berkahwin pada 8 Disember 2017. Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan cahaya mata lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang berusia setahun dua bulan.

Sebelum ini, Ali dalam satu sidang media mengakuu telah mengeluarkan sa4man terhadap Hidayah selepas kakak iparnya itu mengeluarkan s4man terhadap keluarganya  terlebih dahulu.

Menurut Ali, 16 hari selepas pemergian Abam, Hidayah telah mula mengeluarkan s4man terhadap keluarga mertuanya dan s4man- s4man terkumpul itu kini mencecah RM900,000.00

Antara jenis s4man yang dikenakan ialah menvduh Ali mengambil harta anak yatim dan juga harta Abam.

Dan setelah lama berdiam diri, kini Ali mula bersuara demi menjaga marvah keluarganya yang tercem4r akib4t tindak tanduk Hidayah.

 

 

Sumber: MalaysiaGazette

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*