Chef Wan akur kepvtusan mahka4mah

Chef selebriti yang juga pengacara program masakan terkenal,Datuk Chef Wan meluahkan rasa syukur selepas mahk4amah telah membuat keputusan mengenai kes percera4ian anaknya, Serina Redzuawan dan bekas suami, Gavin Edward O’Luanaigh.

Menurut Chef Wan, Serina akan mendapat hak penjagaan penuh anak perempuannya, Isabella manakala hak penjagaan anak lelakinya iaitu Tristan akan berada di bawah Gavin.

Ujar Chef Wan, dia percaya bahawa baik Serina mahupun Gavin akan berasa kec3ewa dengan keputusan ini apatah lagi terpaksa memis ahkan anak-anak mereka yang masih kecil.

Bagaimanapun, Chef Wan berkata mahkaamah telah men0lak permintaan bekas menantunya itu untuk tidak membenarkan anak-anaknya tidur di kediaman datuk mereka.

“Alhamdulillah selepas hampir 3 tahun anak saya berc3erai dan berjvang menuntuk hak penjagaan dua anaknya iaitu Tristan dan Isabella, mahkamah telah memerintahkan hak penjagaan Isabella akan diberikan kepada Serina manakala Tristan akan bersama bapanya.”

“Saya pasti kedua-dua belah pihak kecewa dengan keputusan ini. Bagaimanapun, di pihak kami sekurang-kurangnya telah menang mengenai dakw4aan untuk tidak membenarkan cucu-cucu saya bermalam di rumah saya. Kesemua tvuduhan itu tidak diterima oleh pihak mahk4amah dan digvgurkan!” katanya dalam perkongsian tersebut.

Dalam pada itu, Chef Wan tetap menyatakan kek3esalannya mengenai hak penjagaan anak lelaki Serina biarpun dia telah menunjukkan segala bukti mengenai gaya hidup Gavin yang tidak lagi berlandaskan agama Islam. Namun, jelas Chef Wan mereka hanya mampu redha dan menghormati keputusan mahka4mah.

Serina dan Gavin atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar, berc3erai talak satu di Mahk4amah Rendah Daerah Petaling pada 1 Ogos 2017 selepas tujuh tahun mendirikan rumah tangga. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Tristan Tareef, 9, dan Isabella Saffiya, 7.

 

 

 

 

Sumber:Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*