Aiff Aziz Buat Hal Lagi, Kali Ini Kena Tibai Di Kaki Lima. Ini Sebab Yang Terjadi

Sebelum ini kecoh di media sosial apabila video perg4duhan artis popular Aliiff Aziiz sambil menunjukkan kem4luan di sebuah restoran di Singapura pada siang hari. Tidak cukup dengan itu, dia sekali lagi mencetus kontr0oversi apabila dilihat berga4duh di kaki lima sebuah restoran. Dia ditumbvk berubi-tubi oleh seorang lelaki sebelum diredakan orang ramai di sekitar tempat kejadian.

Menerusi Twitter Pio Dhurjana, Aliiiff Aziiiz yang ketika itu memakai singlet putih bersama seluar pendek berwarna biru dilihat terlibat dalam satu perg4aduhan di kaki lima sebuah restoran yang dipercayai di Singapura. Ketika kejadian, Aliiiff dipukvl bertubi-tubi oleh seorang lelaki sebelum melarikan diri. Turut kelihatan, dia mempunyai lukisan tattoo di belakang badannya.

M4buk sampai g4duh

Sumber turut mengatakan bahawa ketika itu Aliiiff berada dalam keadaan ma4buk sehingga mencetus perg4duhan di tempat awam. Walau bagaimanapun, perg4aduhan tersebut dapat dileraikan sebelum pihak berkuasa hadir di tempat kejadian. Orang ramai yang berada di tempat kejadian turut membantu memapah Aliiiff untuk beredar dari situ.

Sering cetus pergaduhan

 

Rata-rata netizen mengecam tindakkannya itu kerana sering kali mencetus perg4duhan di tempat awam dalam keadaan m4buk.

Sumber: Pio Dhurjana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*