“Sejantan-Jantan Perempuan Dah More Feminine, Manja Teruk..”, Janna Nick Akui Dini Banyak Ubah Dirinya

Setelh mendedahkan secara terbuka hubungan istimewanya bersama pelakon Dini Azan Schatzmann, Janna Nick dilihat selesa berkongsi foto mereka bersama di Instagram buat tatapan peminat.

Jika dilihat di ruang media Instagram miliknya, banyak foto dan momen yang dikongsinya bersama Dini.

Terbaru, Janna Nick ada mengakui satu perubahan besar atas dirinya setelah berkenalan dengan Dini.

Menurutnya, Dini telah berjaya mengubahnya dari seorang perempuan yang berperwatakan kasar kepada seorang perempuan yang berlemah lembut.

“MY BESTFRIEND, MY SOULMATE💕

TO MANY MORE “I LOVE YOU”
Thanks 2019 ! Tahun yang paling banyak ubah aku…yes I’ve changed a lot!”

“Sekasar-kasar , sejantan-jantan perempuan 😂 dah more feminine, manja teruk…tapi dengan @dinischatzmann je lah…dengan orang lain aku masih jantan 😂 ( GELAK MASIH KUAT😂)”

“Dia lah orang yang paling banyak tolerate, paling banyak sabar, paling lembut…paling positive..
DAN Yang paling “baby” …”

“Untuk lelaki kat luar sana…jangan ingat perempuan kasar Tu x reti respect partner…kalau lembut layanan korang..maka lembut la dia😂”

“Tag GF/Wife yang dulu kasar/tomboy sekarang dah lembut ❤️
( untuk yang nampak perubahan saya, Dan mungkin ada yang tak suka..bagi saya masa dan ruang untuk diri saya…)”, kongsinya panjang lebar.

 

 

View this post on Instagram

 

TO MANY MORE “I LOVE YOU” Thanks 2019 ! Tahun yang paling banyak ubah aku…yes I’ve changed a lot!Sekasar-kasar , sejantan-jantan perempuan 😂 dah more feminine, manja teruk…tapi dengan @dinischatzmann je lah… dengan orang lain aku masih jantan 😂 ( GELAK MASIH KUAT😂) Dia lah orang yang paling banyak tolerate, paling banyak sabar, paling lembut…paling positive.. DAN Yang paling “baby” … Untuk lelaki kat luar sana…jangan ingat perempuan kasar Tu x reti respect partner…kalau lembut layanan korang..maka lembut la dia😂 Tag GF/Wife yang dulu kasar/tomboy sekarang dah lembut ❤️ ( untuk yang nampak perubahan saya, Dan mungkin ada yang tak suka..bagi saya masa dan ruang untuk diri saya…)

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Rata-rata peminat turut tumpang gembira melihat kebahagiaan pasangan ini dan mendoakan agar mereka cepat-cepat naik pelamin.

Terdahulu, Janna telah mengumumkan hubungan mereka kepada media pada awal November 2019.

 

 

View this post on Instagram

 

DILARANG CURI🚫 • • #DINIJANNA

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

 

Sumber: Instagram Janna Nick

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*