Tiga Minggu Berada Di Tanah Suci, Emelda Jauhkan Diri Dari Media Sosial.. Ini Sebabnya…

Setelah hampir tiga minggu sunyi di media sosial, pelakon Emelda Rosmila kembali aktif di akaun Instagram miliknya.

Jelasnya, dia telah berada di Tanah Suci selama tiga minggu danberjauhan dengan media sosial untuk memastikan dirinya benar-benar khusyuk mengerjakan ibadat.

“Im back from social media detox!
Fuhh! Away from everything, dgn harapan utk khusyuk dalam ibadah umrah dan mendapat keredhaNYA. Alhamdulillah Mel sekeluarga telah selamat tiba diKuala Lumpur, setelah 3minggu berada diperantauan, cewahh!😄

Syukur Alhamdulillah sekali lagi dijemput menjadi tetamu Allah Swt, yg kali ini lebih bermakna kerana Edra ada bersama. 9 tahun yg lalu hanya bertiga, kali ini berempat melakukan ibadah umrah yg mudah2an sempurna dan mabrur.

Terima kasih kepada semua jemaah yg berkongsi detik2 indah sepanjang ibadah umrah dan ziarah ketika kami di Madinah & Mekah & Turkey, yg dikelolakan oleh @afanditravel, Dato Ustaz Zaki & Ustaz Afandi yg menjaga dan menyempurnakan segalanya begitu baik dan efficient. Pasti Mel sekeluarga akan merindui kalian.

Gambar nie waktu selesai tawaf umrah yg kedua.❤️”, kongsinya.

 

 

View this post on Instagram

 

Im back from social media detox! Fuhh! Away from everything, dgn harapan utk khusyuk dalam ibadah umrah dan mendapat keredhaNYA. Alhamdulillah Mel sekeluarga telah selamat tiba diKuala Lumpur, setelah 3minggu berada diperantauan, cewahh!😄 • Syukur Alhamdulillah sekali lagi dijemput menjadi tetamu Allah Swt, yg kali ini lebih bermakna kerana Edra ada bersama. 9 tahun yg lalu hanya bertiga, kali ini berempat melakukan ibadah umrah yg mudah2an sempurna dan mabrur. • Terima kasih kepada semua jemaah yg berkongsi detik2 indah sepanjang ibadah umrah dan ziarah ketika kami di Madinah & Mekah & Turkey, yg dikelolakan oleh @afanditravel, Dato Ustaz Zaki & Ustaz Afandi yg menjaga dan menyempurnakan segalanya begitu baik dan efficient. Pasti Mel sekeluarga akan merindui kalian. • Gambar nie waktu selesai tawaf umrah yg kedua.❤️

A post shared by E M E L D A R O S E (@emeldarosemila) on

 

 

View this post on Instagram

 

Miss me? 😚 • Sunglass by @emeldarosekl Winter Jacket by @wintercoat_travel

A post shared by E M E L D A R O S E (@emeldarosemila) on

Difahamkan, Emelda telah berkunjung ke Tanah Suci bersama suami, Adlin, ibu serta anaknya yang kini berusia 10 tahun.

Sumber: Instagram Emelda Rosmila

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*