“Dia saksi setiap tugas saya dan bagaimana saya menjalankannya..”, Achey titip dedikasi istimewa buat isteri

Setelah keluarnya single terbaru ‘Sak1t’ beberapa hari yang lepas, Achey ada menitipkan kata-kata istimewa buat suri hatinya, Hasanah Yahaya di Instagram.

Kongsi Achey, selain ibu, isterinya itu sentiasa ada di saat dia memerlukan dan banyak membantunya untuk bangkit.

“Selain mak saya.. dialah wanita yang sentiasa ada saat saya sering memerlukan perhatian.. dia kebanyakannya menonjol saat sukar…”

“Di saat kejayaan kata2 tahniah dia yang saya tunggu.. kerana dia saksi setiap tugas saya dan bagaimana saya menjalankannya..dia tau walaupun saya tidak mengadu… dia tau … yea dia tau #sakit nya…”

“Dia selalu jugak berkata keyakinan untuk menonjol di samping saya agak kurang dek kerana rupa paras.. tapi alhamdulillah dia di hiasi dengan sikap yang ikhlas… tq @anne_achey love u
..
..
Masa ni g event permotoran yang ada bagi y15r banyak giler tu.. kat maeps serdang… apa ke nama nya… kriss je kita pepah… tq semua sahabat permotoran malaysia dan rakyat malaysia..’, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Selain mak saya.. dialah wanita yang sentiasa ada saat saya sering memerlukan perhatian.. dia kebanyakannya menonjol saat sukar… di saat kejayaan kata2 tahniah dia yang saya tunggu.. kerana dia saksi setiap tugas saya dan bagaimana saya menjalankannya..dia tau walaupun saya tidak mengadu… dia tau … yea dia tau #sakit nya… dia selalu jugak berkata keyakinan untuk menonjol di samping saya agak kurang dek kerana rupa paras.. tapi alhamdulillah dia di hiasi dengan sikap yang ikhlas… tq @anne_achey love u .. .. Masa ni g event permotoran yang ada bagi y15r banyak giler tu.. kat maeps serdang… apa ke nama nya… kriss je kita pepah… tq semua sahabat permotoran malaysia dan rakyat malaysia..

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Terdahulu, single Sak1t telah menerima reaksi positif dari peminat dan pendengar. Malah, jumlah tontonan di You Tube juga telah mencecah lebih 1 juta tontonan.

 

 

View this post on Instagram

 

Selamat malam… #sakit @17elevenmusic #shouk

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

 

 

View this post on Instagram

 

Dah jom gerak ke @msiancubprix dan @pangkolo.motofest2019 … 2 event terbaik ni… tq @ls2helmetsofficial

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Sumber: Instagram Achey

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*