Dah kenal lama, beza umur 17 tahun tak halang keluarga restu hubungan Harris-Intan

Bekas juara Idola Kecil yang juga pelakon,  Harris Alif ada memuat naik foto bersama aktres IntanLadyana mengenakan pakaian raya sedondon di Instagram mengundang pelbagai spekvlasi dalam kalangan pengikut yang mahukan penjelasan berhubung status hubungan mereka.

Enggan membiarkan peminat terus berteka-teki, Harris atau nama sebenar Nor Harris Alif Nor Rashidi, 21, mengakui kini sedang bahagia menjalinkan hubungan cinta dengan aktres berusia 38 tahun itu.

“Ya, kami sedang berada di fasa baharu hubungan. Kami mula serius sejak Februari lalu dan sedang mengenali hati budi masing-masing.

“Sejujurnya saya dah kenal Intan sejak 10 tahun lalu, tapi masa itu tiada apa-apa perasaan istimewa, sehinggalah kami berjumpa semula tahun ini.

“Perancangan nak kahwin tu belum ada lagi, sebab hubungan ini pun masih baharu lagi… apa yang boleh saya kata, minta doa yang baik-baik untuk kami ya!,” katanya kepada mStar.

Pada Selasa lalu, Juara Idola Kecil musim ketiga ini berkongsi foto raya bersama Intan di Instagram.

Second raya with love,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Sementara itu, Harris berkata perbezaan usia 17 tahun bukan pengh alang untuk mereka meneruskan hubungan tersebut.

Malah, perhubungan mereka itu turut mendapat restu keluarga.

Keluarga merestui hubungan mereka.

“Ramai cakap fasal perbezaan usia, bagi saya itu hanya angka… saya tak nampak ianya sebagai satu masaalah kerana masing-masing tahu apa matlamat dalam hubungan.

“Lagipun bukan kami sahaja yang melalui hubungan berbeza usia ini, ada orang lain pun sama dan mereka dah buktikan perbezaan umur bukan pengha lang.

“Dalam hal ini, saya bersyukur kerana keluarga okay sahaja dan mereka merestui,” ujarnya.

Ditanya mengenai sisi peribadi Intan yang berjaya menawan hatinya, Harris berkata pelakon drama Ironi Kasih ini seorang wanita yang matang.

“Intan seorang yang sangat ringkas… saya suka sebab dia tak ada ‘drama-drama’, dia juga matang dan saya rasa banyak benda yang kami boleh ‘masuk’!,” katanya.

Harris ketika menjuarai Idola Kecil tahun 2010

Intan sebelum ini mempunyai hubungan cinta dengan aktor Kamal Adli sebelum jalinan itu pu tus setelah 6 tahun perkenalan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber:mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*