“Icha pun nak buat booking makeup la mak iti ” – Izara Aishah

Dato Siti Nurhaliza yang baru sahaja membuat konsert Karya Agung Pak Ngah Di Esplanade,Singapura. Ini merupakan konsert pertama Tok Ti untuk 2020. Menerima sambutan hangat dari warga Singapore dan Malaysia. Tahniah Tok Ti kerana kembali menjadi penyanyi nombor 1 Negara selepasa lama berehat panjang mengandungkan dan melahirkan Aafiyah. Selain menyanyi Tok ti juga aktif dalam bidang busines membawa jenama simplysiti barangan kosmetik brand simplysiti telah menempat nama di hati pembeli dan kosmetik dari simplysiti juga bertaraf antarabangsa.

Di sangkakan memiliki suara yang merdu dan seorang penyanyi yang serba boleh dan seorang busines women berjaya. Penyanyi kesayangan rakyat malaysia ini juga pandai berias sebagai mak andam ataupun sebagai MUA. Tidak sangka hasil makeup dari tangan tokti sangat cantik dan menakjubkan.

Seperti seorang Mua profesional hasil makeup dari Tok ti. Jom kita tengok gambar Farah Nawalz tidak bermakeup dan berbandingan selepas di hias Tok Ti

Nampaknya perubahan ketara raut wajah Farah Nawalz. Sungguh bertuah Farah Nawalz dapat di makeup Tok ti penyanyi kebanggaan Malaysia.

Hari ini saya menggalas tanggungjawab menata rias puteri Dato Sri Dr Zul ..Farah dah macam anak sendiri , sebab tu saya sambut permintaan untuk merias beliau di hari pertunangannya ..nervous saya tau..hehehe farahnawalz

Dato Siti Nurhaliza juga menyatakan yang dia sudah mengangap Farah seperti anaknya sendiri, dia menerima tangungjawab menjadi tatahias Farah di hari bahagia Farah. Tok ti juga mengaku dia agak nervous mungkin ini kali pertama mengalas tangungjawab sebagai MUA di hari penting seperti itu. Apa apa pun hasil sangat cantik kan?

Serius mak andam ni yek …Exclusive- ctdk as Makeup artist for Farah Nawal Beverly Hills theme engagement. fiziwoobride fiziwoobridal fiziwoo the event is graced by Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Ag0ng and Raja Permaisuri Ag0ng.

Apa kata peminat dengan hasil makeup dari Tokti?

Menantu Tokti, Izara Aishah berseloroh mengatakan mahu booking makeup dari Tok ti.

Ramai ke yang terkejvt? Min pun tak sangka Dato Siti Nurhaliza boleh menjadi MUA hebat. Rata rata netizen terpukau dengan hasil air seni tangan Tokti dan semua peminatnya memuji dan menyatakan cantik. Apa komen korang?

Sumber : Ig ctdk

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatPress

Sumber: Informasiviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*