“Maaf kan umi tak sedar kehadiran awak..”, Ardell dedah usia kandungan sudah cecah 4 bulan!

Beberapa hari yang lalu, Ardell Aryana ada berkongsi berita gembira apabila dia telah disahkan hamil.

Semalam, Ardell telah berkongsi satu rakaman ultra bunyi bayi dalam kandungannya itu. Ardell turut mendedahkan bahawa kandunagnnya sudah mencecah empat bulan tanpa disedarinya.

Assalamualaikum semua #Alhamdulillah active sihat 🤗 1 hari lagi 4 bulan usia nya😉. Saya nak tanya awak ada pengalaman Alahan sewaktu hamil 🤰🏻 ?”

“Apa jenis alahan awak sepanjang hamil 😷🥴 yang awak rasa ters3ksa sikit ?. Alhamdulillah rezeki tanpa saya sedar esok genap 4 bulan usia ni dalam perut umi☺️ maaf kan umi tak sedar kehadiran awak , tiba-tiba awak da boleh gerak tendang2 je Masyaallah 😭. “

“Inshaallah,nak semoga kita sama2 kuat & sihat untuk sampi kan amanah semua penderma yang sangat pemurah untuk hulur bantuan kepada saudara syir1a kita disana yang hebat dugaan dan ujian nya 💪🏻🙂 . Inshaallah bantuan awak semua sampai kepada mereka ✈️.”, tulisnya. 

 

 

View this post on Instagram

 

Assalamualaikum semua #Alhamdulillah active sihat 🤗 1 hari lagi 4 bulan usia nya😉. Saya nak tanya awak ada pengalaman Alahan sewaktu hamil 🤰🏻 ? Apa jenis alahan awak sepanjang hamil 😷🥴 yang awak rasa terseksa sikit ?. Alhamdulillah rezeki tanpa saya sedar esok genap 4 bulan usia ni dalam perut umi☺️ maaf kan umi tak sedar kehadiran awak , tiba-tiba awak da boleh gerak tendang2 je Masyaallah 😭. Inshaallah,nak semoga kita sama2 kuat & sihat untuk sampi kan amanah semua penderma yang sangat pemurah untuk hulur bantuan kepada saudara syiria kita disana yang hebat dugaan dan ujian nya 💪🏻🙂 . Inshaallah bantuan awak semua sampai kepada mereka ✈️.

A post shared by نور الهداية (@ardellaryana) on

Melihat di ruangan komen, peminat mendoakan keihatan Ardell dan bayinya itu.

Sekadar perkongsian, Ardell atau nama sebenarnya Nurul Hidayah Mohd Amin telah mendirikan rumah tangga bersama Nadzmi Adhwa pada 1 September yang lalu.

Sumber: Instagram Ardell Aryana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*